BoldIT tilbyder generel rådgivning vedrørende IT, på ad hoc-basis eller som en del af en rammeaftale. IT-rådgivning er en fast bestanddel af den service, vi kalder "IT Management as a Service" eller "IT-ledelse efter behov". IT Management as a Service inkluderer fri og ubegrænset rådgivning og sparing.
Mange mellemstore virksomheder og offentlige myndigheder har ikke behov for eller økonomisk fordel af at have en fuldtids IT-chef eller IT-administrator. Ofte er det den økonomiansvarlige, driftslederen, forsyningschefen eller indehaveren, der varetager ansvaret for IT.
I ovenstående situation bliver IT-opgaverne ofte håndteret som sekundære opgaver, og skaber derfor ikke den vækst, der er potentiale for.
Lederen, der påtager sig IT som sit sekundære ansvarsområde, mister tid og fokus fra sit primære ansvarsområde og virksomhedens kerneforretning.
Priser og kvalitet i leverancen hænger ofte sammen med det modspil, man kan give sin IT-leverandør. BoldIT har kompetence, fokus og erfaring til at sikre gode priser og høj kvalitet.
Vi kalder det IT Management as a Service. Det er IT-ledelse efter behov. Det er en ekstern konsulent, der fungerer som jeres IT-administrator eller IT-chef.
Med IT Management as a Service får din virksomhed løst de samme opgaver, som en fuldtids IT-administrator/chef vil løse, men der bruges kun den tid, der er behov for. Har din virksomhed kun brug for dele af en IT-Chef/Administrator, så er IT Management as a Service den mest rentable løsning.
Med IT-ledelse efter behov, har du en ressource der kan skrues op og ned for, i takt med at behovet ændres.
Med en IT-Management as a Service-aftale hos BoldIT løses en række faste opgaver. Disse fastlægges ved kontraktens indgåelse og inkluderer typisk:
Udover dette kan tilkøbes: Projekt- og driftsstyring samt deltagelse i udbudsforretninger m.m. efter behov.
Det faste vederlag er minimalt og fastsættes ved kontaktens indgåelse, baseret på de faste opgaver, din virksomhed har behov for.
Derudover betaler din virksomhed kun for de ydelser, der benyttes, og der kan skrues op og ned for disse fra måned til måned.
IT-ledelse efter behov fås i tre service niveauer, sølv, guld og platin. Se indholdet i de forskellige muligheder her.